- Däjvid -

Bättre begagnad grabb, årsmodell 82:a. Rumsren, gör som man säger och allmänt folkglad! Behöver mat regelbundet... (kan bli lite kinkig annars). Favoritsyssla: Sprida hopp till de som saknar den, glädje till de nedstämda och tro till de som är förvirrade. Sysselsättning just nu: "Vi jobbe!" Nej men nu kör vi på som vanligt igen. Back in ÖRebro!

tisdag, april 25, 2006

Up and Running




Hej.

Hur ska man egentligen börja en sån här elektronisk dagbok eller vad man nu skall kalla det.
Ska den innehålla en lång beskrivning av vad som hände från dess jag slog upp ögonen ända till de sista resonemangen jag för innan John Blund kommer och strör sömnpulver på mig.
Det hoppas jag inte.
Istället vill jag berätta om vardagliga små äventyr eller dela med mig av funderingar av olika slag, ja helt enkelt det som präglar min vardag. Tiden får helt enkelt utvisa.
---------------------
Over and out for now!