- Däjvid -

Bättre begagnad grabb, årsmodell 82:a. Rumsren, gör som man säger och allmänt folkglad! Behöver mat regelbundet... (kan bli lite kinkig annars). Favoritsyssla: Sprida hopp till de som saknar den, glädje till de nedstämda och tro till de som är förvirrade. Sysselsättning just nu: "Vi jobbe!" Nej men nu kör vi på som vanligt igen. Back in ÖRebro!

måndag, maj 22, 2006

Sista veckan i götet!

Ja gott folk, inne på sista hela veckan här i göteborg. Känns otroligt spännade att flytta till Örebro nu och börja jobba på "riktigt" betalt jobb. Nerå men det kommer kännas vemodigt å lämna alla vänner som man kommit att älska så mycket här. Men som allt gott, så finns det ett slut på det. (nej vad tragiskt det lät=) Hursomhelst ska jag suga ut det bästa av tiden som är kvar här, på torsdag är det bland annat Sverige-Finland på nya ullevi. Det blir skoj. Sen ska vi ut å segla med elida på söndag. Det ser jag fram emot massor med. Å så liseberg förstås! Jaja, hoppas bara på lite fint väder och värme. Det vore finemang! Hej hopp!

4 Comments:

  • At 08:43, Anonymous Anonym said…

    VÄLKOMMEN HEM !!!

     
  • At 12:15, Anonymous Anonym said…

    Så du har blogg din lilla räv....utan att jag visste det =)...illa. Du får kika i min också då. https://evokenivo.blogg.se

     
  • At 12:23, Anonymous Anonym said…

    Hey Dave!!

    Kolla in min blogg på samzonite.blogg.se

    Du e bäst!!!

     
  • At 14:30, Anonymous Anonym said…

    instämmer med janne!!
    Maken å jag tycker att det känns kanon att snart ha dig i stan igen! har du några middagskuponger kvar så e det bara å utnyttja dom!! ses snart!
    KRAM

     

Skicka en kommentar

<< Home