- Däjvid -

Bättre begagnad grabb, årsmodell 82:a. Rumsren, gör som man säger och allmänt folkglad! Behöver mat regelbundet... (kan bli lite kinkig annars). Favoritsyssla: Sprida hopp till de som saknar den, glädje till de nedstämda och tro till de som är förvirrade. Sysselsättning just nu: "Vi jobbe!" Nej men nu kör vi på som vanligt igen. Back in ÖRebro!

lördag, juni 17, 2006

"My precious!!!"



Kära dagbok.

Har precis köpt mig en tvåhjuling utan stödhjul. Ja det är sant, den är verkligen min! Är så lycklig. En svart och gul Suzuki GSXR 750 -00 vart det. Har vart ute idag och brännt en massa mil, men va egentligen lite för varmt idag, så fort man stanna höll man på att smälta ur skinnstället. Jaja, nu är hojsäsongen igång iaf för min del också. Gött! Så, ser ni gula faran ute på vägarna så vet ni att det bara är lilla jag som far runt. Lova å vinka! (om ni hinner när jag svischar förbi er;o)

5 Comments:

  • At 16:17, Anonymous Anonym said…

    Kul me hoj =) du måste va lycklig nu..hehe
    Här i hongkong e det bra! Har oxå blogg numera...www.emmza.blogg.se
    Take care!
    Emma från götet

     
  • At 16:52, Blogger Dajvid said…

    Ja det känns otroligt bra!
    E så nöjd... Snart sticker jag ner till götet faktiskt. Är du där då? V.26 blir det.

     
  • At 22:16, Anonymous Anonym said…

    Aaaaaaaw.... DAVE!!!
    Nu ble ja heligt avundsfrisk på dig!!
    Du får allt visa upp din ögonsten nästa vecka hörru!! =)

    Bra annars? Vi cs ju snart va?! NIIIIICEEEEE!!!

     
  • At 15:31, Anonymous Anonym said…

    Ja elektroniken e lite billigare här..man får se till bara så man inte blir lurad :) vissa e lite skumma här...men ska nog köpa en kamera o en ipod iaf:)
    Bless

     
  • At 01:25, Anonymous Anonym said…

    grymmt!!va roligt :)
    hoppas din sommar e härlig uppe i örebro! här i götet e de underbart!!
    ses väl på vrångö va? du får säga t när du kommer.
    ha de fint!
    kram johanna johansson

     

Skicka en kommentar

<< Home