- Däjvid -

Bättre begagnad grabb, årsmodell 82:a. Rumsren, gör som man säger och allmänt folkglad! Behöver mat regelbundet... (kan bli lite kinkig annars). Favoritsyssla: Sprida hopp till de som saknar den, glädje till de nedstämda och tro till de som är förvirrade. Sysselsättning just nu: "Vi jobbe!" Nej men nu kör vi på som vanligt igen. Back in ÖRebro!

torsdag, juli 20, 2006

Biljett beställd!!!




Hello u all!
Nu är det beställt och klart.... Frizon here I come!
Kommer åka ut på hela konferensen v32, ska bo i Pappas husvagn tillsammans med Mr. Slaim med fler... Kommer bli grymt bra i år tror jag. Är ju iofs första gången jag kommer bo där hela konferensen, men temat "Vägen" och alla bra band som ska dit lockar gärnet. Mina goda vänner Wonderland kommer dessutom spela på campingscenen sen kommer ju förstås Blindside och Switchfoot - Dont miss out!
Nån mer som ska dit? Skriv gärna en kommentar... Du är varmt välkommen till vår Husvagn, dag som natt (typ...).
In Christ!

2 Comments:

  • At 11:03, Anonymous Anonym said…

    Yess =) frizon is the shit Haha !
    Glad att jag får bo me Mr David =)

    Vilka blir vi som bor i husvagnen då David? =) Har du elplats btw?

    Bless u , Kräm -S

     
  • At 00:39, Blogger Dajvid said…

    Vi får se lite vilka vi blir och så... Mina föräldrar skrämde mig häromdan och sa de skulle ha husvagnen den veckan iaf. Men tror jag fick dem på andra tankar iaf. Hursomhelst blir det frizon på ett eller annat sätt. Du Simon vi får höras i veckan om hur det blir med helgen, om jag ska komma ner till V-borg å så... /Däjv

     

Skicka en kommentar

<< Home