- Däjvid -

Bättre begagnad grabb, årsmodell 82:a. Rumsren, gör som man säger och allmänt folkglad! Behöver mat regelbundet... (kan bli lite kinkig annars). Favoritsyssla: Sprida hopp till de som saknar den, glädje till de nedstämda och tro till de som är förvirrade. Sysselsättning just nu: "Vi jobbe!" Nej men nu kör vi på som vanligt igen. Back in ÖRebro!

söndag, juli 30, 2006

V.30!




Hej!
En liten uppdatering på vad jag gjort den här veckan, eller ja, kanske inte så jätte mycket spännande utöver det vanliga. Men några grejer iaf. Först och främst, har fått leverans av mitt effektsystem från England. Tog två kvällar i garaget innan jag fick allt att funka som jag ville och lite egen utformning utav verktyg, sen så satt det där. Ujuj uj vilken skillnad. Inte nog med att sliponet ser grymt bra ut, det också låter och ger mer kraft åt hojjen. Ja nu kanske ni tyckte att jag inte behövde mer av den varan men men... Man blir aldrig nöjd. Bara och inse, men jag är iaf nära nog nöjd just nu :o)
Sen så gick jag och shoppa mig ett par egna All-Stars här idag (se bild), vart bruna efter lite beslutsångest om jag skulle välja de gröna iaf. Varför måste man alltid få så många val här i livet. Kan inte vara sunt, tror iaf inte det. Man blir alldeles snurrig till slut. Men men, finns viktigare saker här i världen att oroa sig för. Som hur man får brödet att inte mögla efter 4 dagar i skåpet ;o) Nerå skämt åsido. Livet e gött och snart är det en semestervecka med frizon och allt vad det innebär *längtar*.
To be continued...